miarangsjo

enhandsgrepp

Jag kommer att få jobba på det här med att skriva med en hand. All ära till tvåhandsgreppet men nu har Vera lagt beslag på den ena handen.

Här är det full fart som vanligt enda skillnaden är att allt tar lite längre tid än beräknat, men vad gör det när man har världens sötaste unge att ta hand om. I måndags tog vi vår första långtur till Nyhem utanför jönköping. Första seminariet var kanonbra handlade om familjen, att vara förälder (det var ju passande) och att hålla kärleken levande. Kanske inget nytt som sades men sånt tål att upprepas. Andra mötet var en talare från England med tolk. Lite svårare att koncentrera sig eftersom Vera ville ha både mat och ren blöja under mötet. Trist att det regnade nästan hela dagen.

Igår var vi och hälsade på i Österstad. Kul att träffa alla igen. Barnen var helt fascinerade och hängde över vagnen. Nästa vecka ska vi hänga med dem till Vadstena, får se hur det går med lillpluttan.

Idag var vi på hörselkontroll och Vera hör bra på båda öronen.. skönt, sedan träffade Vera sin brylling Ruben och hans mamma och mormor.



I lördags kom Johanna och  Sandra hit och bjöd på middag.. gott!!!!
Vera var lättare att ha i knät än Trassel.



Jag tänkte... på det här med världsfreden.... men somnade



Fyra generationer (i soffan) med respektive.



Nappar är livsfarliga (fråga BVC) de ger inte bara utåtstående framtänder utan även uppnäsa.



Bryllingarna, skiljer 4 veckor på dem



Vera och jag bloggar lägg märke till enhandsgreppet, kommer nog få in tekniken tids nog.. 



 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Säger bara.. tack gode gud för nappen! Den räddade mitt liv eller ja.. åtminstone mina bröst :P



Hon är så söt eran lilla Vera.



Många kramar från oss.