miarangsjo

Första dagarna

Här är dagarna rätt inrutade. Handlar mest om Veras inbyggda mat- och sovklocka. Igår tog vi första utflykten utanför hemmet. Vera skulle på läkarundersökning. Oj vad arg hon var hela undersökningen.. men hon hade gått upp ordentligt i vikt. 3320 g vägde hon när hon föddes. Vid förra läkarundersökningen på BB vägde hon 3220 gram och nu hela 3435 gram på 5 dagar.

Snacka om att ha oroat sig för hennes vikt i onödan!!

Det blev också en tur till Maxi, gick jättebra!

Det har varit en del besökare hos Vera i dagarna.

Torsdag: Farmor och farfar. Vi hälsa också på hos gammelmormor Maja och gammelmorfar Karl-Erik. Där var också farbror Mårten

Fredag: Kusin Vilgot, mostrar, morbror och mormor

Söndag: Tant Karro

Måndag: Rickard

Idag kommer mormor, moster Millan och kusin Vilgot..


     















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karro
skriven :

Du kunde väl ha valt en bättre bild på mig... Bilden på dig och Vera i sängen är jättefin!!!



Kramar Tant Karro

2 Fia
skriven :

Hej

Jag hoppas att det är bra med er, men oj vad söt hon är lilla Vera. Tänk att hon äntligen kom ut till den stora världen



Kram/Fia

3 Anonym
skriven :

Bilden på Johan i soffan är oslagbar :)



//Johan Mediacenter

4 Lotta Ruderstam
skriven :

Grattis vännen! Vilken fin liten tjej! Är allt bra med er? Kramar!!!

5 pappa..
skriven :

På besök....ett helt dygn. Ringde Mia i Jönköping på vägen upp, trodde det var fel på telefon, jag hörde bara skrik, kanske man skulle vända för jag förstod att det var Vera. Men efter övervägande fortsatte jag färden, väl framme när jag klev ur bilen på gården hörde jag samma ljud, klev försiktigt in och såg två nyblivna föräldrar utföra ett dagsverke inne på toa. Vera hade bajjat och skrek. Försent att vända. Väl torr och ren fick jag då hålla denna prinsessa, så vacker hon är, och snäll "när hon får breda ut sig i dubbelsängen". Grattis Mia och Johan till denna skapelse. Och tack för att jag fick "hållana"

6 Annelie & Daniel Jerndahl
skriven :

Stort grattis till det lilla underverket!

Vad söt hon är, passa på att njuta av den lilla.



Ta hand om er!