miarangsjo

En lördag i Degerön

Framåt lunchtid på lördagen begav vi oss norrut. 3 mil krokig landsväg och 1 mil grusväg så var vi uppe hos mamma, Leif och Matilda. Vi avnjöt en god middag. Matilda och Johan spelade memory och tjatade på mig att jag skulle vara med. Jag ställde upp till slut och vann, sen fick jag inte  vara med mer. Det är mitt hemliga knep för att slippa tjat...



Moster Matilda håller i Vera



Mamma och Leif bär runt på kaninhagen (vill ni ser fler bilder när de bär runt på saker, kolla in syrrans bilddagbok finns länkad från hennes blogg)



Det gäller att bevaka sina intressen..



Vi bor på landet.... mamma nämnde nåt om att inte visa sig för grannarna i den utstyrseln, men de kan väl inte göra något att jag lägger ut bilden på internet!?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pappa..
skriven :

När ska Vera se glad ut på någon bild, hon kan verkligen se sur ut, vad gör ni med henne Johan och Mia

2 Mia
skriven :

Fick faktiskt första riktiga leendet igår nu gäller det bara att fånga det på bild

3 pappa
skriven :

Så snabb är inte kameran....