miarangsjo

Gott nytt nyttigare år

Fick höra att, citat "du har inte en till på gång eller" med en blick på min något degiga mage, väldigt smart kommentar då det var 7 veckor sedan Vera föddes och det brukar ta iaf 15 veckor innan det syns att man är gravid, mig veteligen kan man inte bli gravid när man är gravid :) Jaja nog om det. Jag har skäl att få bort kilona.

Så igår bästämde jag mig för ett gott nytt nyttigare år. Kilona ska bort, men jag ska absolut inte banta, bara låta bli kakor och godis. Sen ska jag ta med Vera ut på promenader. Vet att detta gå-ner-i-vikt-projekt kan bli lite svårt nu när vi snart åker på semester, då om någon gång vill man ju unna sig saker. Ska inte vara så hård mot mig själv under nästa vecka. 

Har inte ätit något mer än frukost ännu och jag och Vera har tagit en 45-minuters promenad. heja heja!!!!

Min mans morbror ringde igår och sa något i stil med "du jag kommer förbi med grillen på torsdag". Jaha vilken grill undrade jag. Han hade fått reda på att jag önska mig en grill. Senare på kvällen kommer Mårten med ett halft oljefat som han ska göra en grill av till mig! något förvånad får jag ur mig... men din morbror skulle ju komma med en grill... Så nu har jag snart 2 grillar.. Nu är det bara att samla gänget och grilla för fullt. Fick förresten pengar till en grill av mamma och Leif, men de ska jag köpa något annat kul för. En födelsedag i grillens tecken helt enkelt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mayy
skriven :

2 Matte
skriven :

tusan vad det uppdateras härinne då, kul att se lite fart..