miarangsjo

En dag på stranden

Igår åkte Vera och jag till skogssjön i mjölby. Det var väldigt skönt att komma till vatten. Även fast vi inte bada så svalkar det.. Är en annan luft vid vattnet. Mamma och Matilda kom och gjorde oss sällskap. Jag fick lite barnvakt så jag kunde bada (halva mig) med Matilda. Hon simmar för fullt med sina armpuffar. Syndade lite och köpte en glass. Mycket god!! Fick också en bulle av mamma. 

Idag gick vi upp till klockan 7 och tog en promenad. Tyvärr glömde jag vattnet och vi fick vända ganska snart men det blev nog en 30-minuters promenad. Blir nästan svimfärdig om jag inte får dricka, men det kan ju bero på att jag ammat halva natten.

-0,5 kilo visade vågen iaf så det går ju åt rätt håll. Här kommer ett av mina bästa gå-ner-vikt-tips:

 

Vårt kylskåp



Inne i vårt skafferi

Här är även lite bilder från gårdagens besök vid skogssjön...



Matilda och mamma med Vera i knät



Johan kom ner till badet efter att han slutat jobbat (sjön lutade lite den här dagen)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: