miarangsjo

Bröllopsfest

Vad gjorde jag innan jag fick barn egentligen...? Jo jag bloggade... Lite mindre av detta nu. Men just nu sover Vera så jag passar på.. Vad är det förresten med bebisar egentligen? Försökt söva henne 1 timme i vår säng med amning, napp, snuttetrasa, närhet m.m. men icke. Nu sover hon hur skönt som helst i sin babysitter utan napp, mat, trasa, närhet och inte speciellt bekvämt ser det ut heller. Jaja.. hoppas det är en glad unge som vaknar bara.

I lördags var vi på bröllopsfest för Anneli och Karro. Mycket trevligt och väldigt god mat. Vera krångla en del och var övertrött, men skulle inte sova. Körde in vagnen i en något lugnare miljö men hon ville ändå inte sova. Funderade nästan på att ge upp och åka hem, men först skulle vi bara skriva i gästboken. Drar in vagnen i köket bland allt folk och tallrikar som slamrar och busungen somnar som en stock. Slutade med att vi var sist kvar på festen.



Vera i sommarstugan 3 juli



Vera med morbror Matte vid sjön Järnlunden (sommarstugan)



Paltkoma



Millan och Vilgot på besök (spanar in kexen)



Syrran och jag tog en promenad i regnet.



Tjejfrukost för Karro




Puss på dig



Vi sjunger Stad i ljus med annan passande text



Så här roliga var våra tipsfrågor



Jag kör gräsklippare (fick köra ladugårdsplanen)



Så här gott sover Vera i babysittern

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: