miarangsjo

28 år

Idag fyller jag 28 år. Pappa var först med att gratulera, skickade sms vid 3, tur att mobilen var avstängd, fast då var jag nog förresten vaken, nattens blöjbyte och amning.

Det är bra att fylla 28 jag gillar att fylla år, särskilt jämt, 28 kan det bli mer jämt.

Mamma var här en sväng på förmiddagen också, så hon fick vara med och bada Vera.
Ikväll är jag bjuden på middag hos svärföräldrarna. Gott!!! (hoppas jag iaf) har beställt samma mat som jag fick när jag var där första gången. Kyckling. Det var på Johans 25 årsdag ett par veckor efter att vi blivit tillsammans. Halva släkten var där. Lyckades charma svärfar och johans morfar direkt, men svärmor var lite avvaktande. Men henne har jag nog lyckats charma senare :)

Johan och jag satt och prata igår om hur det var när vi träffades då var jag bara 22. Tyckte förståss att jag var gammal och världsvan då, men det var jag inte och den dag jag fyller 38 kommer jag antagligen tycka att jag inte visste mycket om mig när jag var 28. Jaja nu känner jag mig iaf vuxen och världsvan. När man var sådär 15 år tyckte man att 28-åringar lika gärna kunde gå i pension alla över 20 var bara en grå massa. Det tycker jag inte nu... 

5,5 år har gått sedan Johan och jag blev tillsammans. Älskar dig!!!!

Mycket år i denna blogg, det är väl så när man blr gammal att man ser bakåt, men än så länge ser jag väldigt mycket framåt så jag är inte så gammal.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: