miarangsjo

Upptakt av bloggandet

Har legat av mig när det gäller bloggandet helt klart.. Semestern på västkusten vart helt klart lyckat. Varmaste veckan denna sommar. Sen for vi till Falun en sväng och gick på bröllop. Johans bror gifte sig med sin Mirjam. Alla var glada utan Vera som tyckte det var rörigt med så mycket folk. Sen har vi varit hemma och tagit det lugnt en vecka, blev en tur till Vadstena annars inget särskilt.

Idag är det söndag. Jag var med och ledde gudstjänsten, vilket inte uppskattades av Vera. Johan fick ta ut henne på en promenad. På eftermiddagen la jag vår trötta dotter och somnade givetvis själv. Tre timmar sov vi medan regnet smattrade på rutan, skönt!!!

Nu sover Vera igen och jag ska koppla av med lite popcorn, jordgubbssaft och idol 2007.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Det lät som en bra avslutning på dagen, det är ju bra att Vera har koll på dej så mamma inte tar sig för stora friheter. Ha det bra krama Vera från mormor och sköt om er