miarangsjo

Fullt upp med bilddagboken

Bloggandet har legat nere ett tag istället har jag försökt lära mig hur bilddagboken fungerar. 

Vera gör numera tendenser till att vända sig. Det går bra att vända sig i vår säng, det lutar lite så det ger lite extra fart..

Vår dotter sover endast om hennes mamma sover. Idag har hon sovit 3 timmar tillsammans med mig. Snacka om att jag inte får något gjort eftersom hon kräver att jag ska sova när hon sover. Eller ja så är det väl inte. Skulle kunna smyga upp när hon somnat, men grejen är att då sover jag själv alldeles för gott.

Detta resulterar i att jag numera är kvällspigg och det är ju trevligt att jag kan vara vaken när Johan är hemma.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Aha det är så man ska göra för att vara kvällspigg